2013年2月26日星期二

kort innføring for rabattert ugg Seline

I bilen etter Sarkozy Mitsue sette det bag sjekker ved ugg deres, kan ikke være ugg nektet sa: "Ikke satt av, hvis ikke du, min bror jeg må ikke bare penger, men også et tap av ansikt det, så disse pengene er og, selvfølgelig, er jeg deler ikke å unnslippe, når Jiehuaxianfo det, ha ha. "

Disse rike livet virkelig er latterlig ah, uggs norge bombe bombe sjekker, tenkning, bare to eller tre timer, at de ikke grunn til å gjøre det tre hundre tusen, kan vi si til penger mest kortere tid til høyre, den neste som en bra, men også til å delta.Win Duyue Qi Mitsue nei med en ugg kniv de spilte sammen gikk til fylket hotellet, men å finne et lite hotell. Med et smil, sa de: "smaken av fisk og stekt er spesielt bra, jeg var en gammel venn tok meg å vite, gjennomsnittlig person kan heller ikke spise det."

Hotel sjef gamle Ho er en titt på skjeggete middelaldrende mann, for å se Qi Manjiang med et smil hilse etter at de to mennene kom inn, over den "gamle Qi, gjorde en lang tid ikke se deg og Zhou Tong over uggs dag hvordan en slik tid å komme hit ah ""I dag, med to venner til å smake på håndverket, løftet, full av vill karpefisk, du ser på hele ville det la oss få noen opp på linjen for å vente på den neste, sakte," Qi Manjiang smilte, sette en bøtte før mot hans av Lindao gamle Ho sa.

没有评论:

发表评论